söndag 28 oktober 2007

Underbara Oz!




Häromdagen pratade jag och min man om våra vänner som bor i Sydney. Vi firade millenieskiftet hos dom och det var verkligen en fantastisk upplevelse - fyrverkerierna från Harbor Bridge är nog det coolaste jag nånsin sett när det gäller fyrverkerier! Vinprovning i Hidden Valley var en annan kul upplevelse - naturligtvis var det mysigt och kul att smaka vin, men det var också så coolt att se alla kängurur längs med vägkanten. Vår resa avslutades i Byron Bay - paradiset på jorden! Åk dit om ni har möjlighet. Vi bodde på ett "guesthouse", typ bed&breakfast som var prisvärt och jättefint med en inredningsstil som jag verkligen gillar - kolla in ovan bilder! Jag vill gärna åka dit igen, men nu när familjen utökats med två barn är det både dyrt och lite jobbigare att resa så långt - nån gång ska jag bara tillbaka dit, tills dess får jag nöja mig med att tänka på alla härliga minnen!
Me and my husband talked about our friends in Australia the other day. We celebrated the millenium with them in Sydney and it was a great experience. We spent time in Sydney, went to the Hidden Valley and to "Paradise on Earth" - Byron Bay. See above images from the Guesthouse where we stayed - I really like this style of interior design. And I would really like to go back - but now with two kids in the family it's both quite expensive and also quite a long journey for the little ones - maybe one day....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig upplevelse Titta in hos mig får du se en annan rolig upplevelse

Anonym sa...

Sobert, vi var i USA, Bicentennial was celebrated, och det var väldigt futtigt med fyrverkerier..

Janeth sa...

Wow! That was really wonderful. Hope I'm gonna see it personally. Thanks for this post. I'm so glad to have encountered it.

jenny sa...

gorgeous images!

Keep sharing these images.
https://buyhotellinen.com/product-category/hotel-bed-sheets/