söndag 19 augusti 2007

Förvaring


Förvaring ja, ett helt kapitel för sig. Jag har lagt upp en särskild rubrik där jag kommer att samla många bra tips & idéer. Devisen en in, en ut funkar inte särskilt bra - inte i vår familj i alla fall - även om vi försöker efterleva den. Grejerna har en förmåga att föröka sig i enorm takt - framför allt barnens alla leksaker. Var gör man av allt?? Och var gör man av alla tidningar som samlas på hög i hemmet? http://www.granit.com/ har ett finurligt uppsamlingskärl som man kan ha i köket eller i förrådet. När det är fullt är det dags att åka till pappersinsamlingen.
Bild lånad från granit.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!

Annica Lindeberg sa...

Tack! Ja, som jag sagt är jag ny i bloggvärlden - men det här är ju hur kul som helst! Sprid gärna min blogg vidare! Kram

Anonym sa...

I will! :) Och du; VÄLKOMMEN!

LISEN sa...

Jo, det där med en in en ut är svårt. Vi har försökt försvåra det ytterligare...genom att köra en in, två ut!! Nu ska jag kika vidare på din blogg!!

Fine Little Day sa...

Gillar den där tidningssamlaren.