söndag 26 augusti 2007

Middagen är serverad / Dinner is served!


Foton privata
Det här är vår matplats! Som jag nämnt tidigare har vi mycket färg i vårt hem och det ser ni tydligt här! Jag gillar egentligen vitt, men min man älskar färg! Vårt hem är mysigt det tycker jag verkligen - men just nu är jag såååå sugen på att byta ut dessa limegröna myranstolar mot vita stolar istället - vad tycker ni?? Det kommer kräva massor av övertalning om dessa ska åka ut och några andra ska få komma in...

This is our dinner table. As I have already mentioned we have lots of colour in our home which really shows in this picture. Actually I prefer to have more white in my home, but my husband loves colours. At the moment, I would really like to buy new white chairs and throw these green ones out - what do you think??

7 kommentarer:

diana murphy sa...

Ahhh. The prints and colors are fantastic! Your blog is just beautiful. I'll drop by for frequent visits...

Annica Lindeberg sa...

Thank you so much dianamuse!

purple area sa...

Härligt färgsprakande!

Anonym sa...

Superduperfina stolar, härlig färg. Byt inte ut dom, inte än iaf. :)

Vad har du köpt dom och vad kostade dom? Vill så gärna ha sådana! Fin er matplats är. *Avis*.

/Malin

Mélanie sa...

Your blog is beautiful . I love all these colors but white chairs coulb be great !!
Why no trying them

Lella sa...

Tycker att de gröna stolarna ser härliga ut mot den svarta/vita tapeten. Men förändring är alltid roligt och har du haft stolarna där länge så kanske du kan placera dem i något annat rum? Kul att hitta till din fina blogg :o)

Anonym sa...

Jag bara ÄLSKAR de limegröna stolarna! De är verkligen pricken över i. Jag röstar för att behålla dom!!!